patte

szeretnék bemutatni különbőző videókat meg mindent amit tudok vagy szeretek patte124@gmail.hu

szavazás

új beírás!

decemberi bejegyzés tuldajdonképen semmire nem volt jó csak új hónap...

frissítés

2011.01.24. 15:03 :: patte

szevasztok..

tegnap amiről beszéltem a frissítésről el is kezdődik mert hát nem tudok már sokat várni azzal hogy ne kezdjem el frissíteni 1-2 napba szerintem beletelik mert hát vagy 2 hónapja nincs frissítve az oldal mert már december előt nem frissítettem sőt.. na m1 lényegtelen 1-2 gondolat a frissítésről az biztos hogy új megjelenítőm lesz mert ez már régi aról gondolkoztam hogy valami újat vagy vissza kerüljön a régi???? hát arra jutottam hogy ide a régi kell de mivel már pulcsiba mászkál(ok) ezért már jöhetnek a gördeszkás, bmx es videók ti is természetesen beküldhetek de én rakok is föl videókat hát nagyyábol enyi lenne az egész frissítés ja meg persze a frissítés most ezt a frissítést úgy öszeszámolva a napokat így már 3 napnál tartok na m1 nem hiszem hogy nagyon fogok írni közbe is de m1 a lényegel az hogy egy frissítést végrehajtsak mer már elég szar lett az oldal nem néztem föl december óta de ezt most nem is kezdem el mert előzőbe már írtam róla tehát enyi március ba már teljeseln más lesz az oldal megváltoznak a dolgok de az még a jövő nem is biztos még na eről is lehet szavazni a szavazásnál (jobb oldalt) szavazhatok is rá de természetesen patte124@gmail.hu ra is küldhetek "tippeket" hogy ha szavazásban változás lesz mien változás is legyen na már kifogytam az ötletekből tehát mára enyi sőt még lehet hogy ma majd jövök este nem tom na de szevasztok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patte.blog.hu/api/trackback/id/tr32609879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása