patte

szeretnék bemutatni különbőző videókat meg mindent amit tudok vagy szeretek patte124@gmail.hu

szavazás

új beírás!

decemberi bejegyzés tuldajdonképen semmire nem volt jó csak új hónap...

..vírust küldtek.... kúrva élet

2010.11.03. 15:58 :: patte

üdvözlök mindenkit...

épp most akartam leszedni egy játékot (e-mail-be küldtek linket) rámentem egy magyar oldal jött be biztonsági okokból nem küldöm a linket! és ott volt egy játék neve  volt ott egy videó is a játékról egyébként hasonlított call of dutty world at war-ra de nem az volt az is második világháborús volt! de m1, lényeg az hogy volt egy link rákatoltam és elkezdte szedni le és úgy 1 órába telt mire lejött és amikor kicsomagoltam 7zip el föl akartam rakni valamien buzis ablak jött elő ien buzis zenével na mondom ez a telepítés és rá fél percel nod 32 észlelte és feljött egy ablak mindenféle trójai h23414.... meg ien vírusokal na mondom kúrva élet én bedöltem egynek ienek ti ne döljetek be mer hülyeség de am tök jó játék volt meg minden és most is ien kibaszott lasú a gépem mégegyszer mondom hogy ien e-mailos baromságoknak ne dőljetek be!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patte.blog.hu/api/trackback/id/tr392420321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása